Saturday, April 11, 2009

agony of failure

salam..kali ni aku menulis dlm hati yg penuh perit, sedih, sampai tahu nak cakap camane aku sedih..Allah sahaja yg tahu hati aku skrg..bila keputusan peperiksaan kluar smlam..aku kene repeat another year..masyaAllah, ape nak jadi ni..aku akan harungi semula tahun 4, paeds, ortho, ent, opthal, anaes, psy..sumenye skali lagi..dgn rakan2 seperjuangan yg baru..

ape yg aku cube lakukan smlm, aku jumpe TDA, pastu buat rayuan semakan..skrg aku hanya mampu berdoa, agar rayuan aku tu ade kemajuan dan lulus..aku sgt sedih, pedih, sakit dada, sume ada..aku faham, kehidupan mesti diteruskan..this is not the end of the day, not the end of my life..i should stand back and keep running to my pace after a fall..aku tahu tu..skrg aku tgh mencari kkuatan, dan aku berazam tuk menjadi cemerlang..aim for glory..sbb da blaja banyak sgt da..usaha gigih da..pastu kene ulang skali lagi je..takkan bodoh sgt aku ni..

"boleh jd kamu m'benci sesuatu pdahalia amat baik bgmu & bolah jd pula kamu menyukai sesuatu pdhal ia amat buruk bgmu, Allah Maha Mengetahui sedang kamu tidak"
aku redha dgn ape yg berlaku..dr othmaliza (mentor aku yg sgt baik) pun ckp ni ujian Allah nak bg kt lebih maju, lia pun ckp ni adelah ujian Allah,belum ckup beriman kt kalau x diuji Allah..kepada cino, aku sgt2 terhutang budi..btul2 kau la kawan sejati aku..tolong macam2 dah aku ni..time kasih sgt2..kay, rafi, dilla, annisa, dez, pija, hanani, alia, zatil, wani, ramai lagila kawan2 aku..time kasih sgt2 sbb support and concern pasal aku..aku xlupe tu sume..slamat menghadapi tahun 5 dgn jayanya..keep up a good work !

0 comments:

Post a Comment

sila berikan komen | comments anyone? tq